Fullproppad dag

I morse stressade vi in till stan och träffade Helena och Elion, jätte trevligt, åt en god lunch på restaurangen i Åhlens huset och Elion visade glatt sessan och mig hur man både klappar händer och dansar, hihi så söt och en riktig liten flörtis, det ska börjas i tid ;-) Glömde dock ta kort, trist men får göra det nästa gång i stället! Blev en vårjacka inhandlad till lilla stumpan och även ett par nya jeans till mig på Kappahl på Gränby. Lite tighta på mig men äsch men ska väl ha lite att krympa ner till eller hur ;-) hihi!

Känns som om jag varit runt till varenda bilverkstad/affär i stan i dag för att få tag på någon som pysslar med att låsa upp airbags men enligt Upplandsbilforum så går det inte ens att koppla ur airbagen på Renault scenic, trist, men skam den som ger sig, ska googla lite mer i kväll! Någon måste väl kunna göra det!?!

Var även förbi jobbet en sväng också och det ser ut som om jag kommer att jobba några söndagar här framöver också, välbehövliga pengar så vi får se hur det ser ut när jag får schemat om det blev några tider över till mig! Dock betyder det att det blir mindre tid för A på bygget.... inte lika kul men får hoppas han hinner med att snickra ändå mellan varven!

Måste säga att det känns tomt utan mina gamla inlägg att gå tillbaka och kika på i samma bloggadress, men ett tu tre så har jag nog fyllt den här bloggen också, tiden bara flyger iväg! Tur att folk är uppfinningsrika och hittar hit till min nya adress genom att googla mig i alla fall ;-) Men känner mig så kluven.... så van med min gamla adress, har ju trots allt haft den sen 2005.... sakna...

Sessan har fått sin natti natti gröt och har redan hoppat i säng, hon blir så extremt kvällstrött när hon vägrar sova eftermiddag, stökade runt och klättrade en stund i sängen innan hon somnade in som en liten prinsessa....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan kanske vara skönt att komma iväg och jobba lite=)



Hihi...söt hon är där hon står i sin säng. Har ni sänkt sängen helt nu?



Kramar

2009-03-05 @ 19:56:34
Postat av: Mamma Russin

hall..

så söt hon är pluttan..:) låter som ni haft en bra dag..:) hur har det gått med GI ?

För mig har et gått jättebra idag.. men igår var det bedrövligt..:(



kramkram

2009-03-05 @ 20:10:54
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0