Jag har bestämt mig

Efter mycket velande och funderande så har jag nu bestämt mig för att koppla ur airbagen på passagerar sidan på min Sceníc. Har läst för och nackdelar runtomkring på nätet, pratat med folk och även med branschfolk som givetvis hade en massa skräck historier att berätta.

Men efter ett par turer den gångna veckan med en liten, arg och ledsen liten sessa i baksätet som inte velat något hellre än att se sin mamma i stället för att sitta och glo in i ryggstödet och efter att ha hittat den HÄR artikeln så har jag bestämt mig. Oftast åker vi ensamma jag och lillsessan och med en kommande semester till Norge i sommar så vill jag vara en säker och lugn förare på vägen och slippa rota runt efter nappar till en skrikande sessa i baksätet.

I morgon ringer i alla fall den här mamman runt för att ta reda på vart jag ska vända mig för att få den urkopplad, och det helst så snart som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

NICE BLOG :) MANY HUGS DELANIE

2009-03-03 @ 10:15:37
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0