Världens veligaste mamma!

Jaa, här velas det fram o tillbaka... tanken var att jag skulle flytta bloggen för att hålla mig lite mer anonym, men då alla hittat hit ändå via google och diverse andra metoder och jag fortfarande håller fast vid att jag inte ska behöva eller vill låsa min blogg så packar jag mitt pick och pack och flyttar tillbaka till gamla bloggen. Den adressen har varit i min ägo sen 2005 och har därför en väldigt speciell plats i mitt hjärta!

http://jennyn.blogg.se

där kan ni som är nya och gamla läsare följa vårt husbygge sedan några månader tillbaka, min kamp mot vikten, och framförallt vår lilla solstråle Astrid från dess att hon var runt tre månader fram till nu.

Kommer att kopiera in de inlägg jag gjort de senaste två dagarna på den här bloggen till den nya så att inget missas! Hoppas att ni inte ledsnar på mig totalt utan helt enkelt uppdaterar era favoriter på datorn och uppdaterar prenumerationsadressen på bloglovin ;-)

Tack för ert tålamod så ses vi om en stund på den gamla adressen! Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...du är för go du=) Man får vara lite velig ibland=)



Ja, skitkul ska vi ha verkligen=)



Kramar

2009-03-05 @ 22:30:44
Postat av: Karin

Åh, jobbigt du verkar ha det.

Förstår att du vill byta tillbaka, då det inte spelar någon roll. Jag fortsätter gladeligen följa efter dig :)

Hoppas allt är bra?

2009-03-05 @ 22:41:00
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0